Pages

  • Twitter
  • Facebook
  • Google+
  • RSS Feed

Sunday, February 17, 2013

Menindas dan ditindas

 
Sambungan Dari post 'Permulaan Perjalanan'




Assalamualaikum W.B.T

Aku memulakan dengan nama Allah S.W.T yang maha pemurah lagi maha pengasihani.
Seperti post aku yang lepas, aku seperti mahu menceritakan sesuatu yang berkait rapat dengan hidupku, iaitu  masalah yang aku lalui dan aku pasti orang lain juga mengalaminya. Aku pernah ditindas dan aku juga pernah menindas, oleh itu aku dapat laluinya dengan tenang 'insyaallah'.

Dulu aku merupakan seorang pelajar di sebuah IPTA yang sangat popular dengan kesenian di MALAYSIA. Pada ketika aku disana, aku cukup gembira dan bangga tetapi baru-baru ini aku telah dibuang oleh kerana keegoan pensyarah dan sifat penting diri yang diamalkan didalam organisasi. Manusia kecil seperti aku ini hanya merasa kesannya dan menerima akibat atas sifat-sifat negatif mereka.

Siapa diantara mereka yang menjadi sebab dan mengapa mereka bersifat demikian....

Bersambung...

Popular Posts

 
© 2012. Design by Main-Blogger - Blogger Template and Blogging Stuff